Waarover kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen over:
- Een handeling of gedraging van Staatsbosbeheer of een medewerker van Staatsbosbeheer (overeenkomstig de Algemene Wet Bestuursrecht);
- De uitvoering van de taken van Staatsbosbeheer;
- Beleid en beheer van Staatsbosbeheer;
- Een product of dienst van Staatsbosbeheer.
Welke gegevens hebben wij nodig?
We hebben de volgende gegevens van u nodig om uw klacht in behandeling te nemen:
- Uw naam en adres;
- Waarover u een klacht indient;
- Wanneer de klacht is ontstaan (datum);
- Waar de klacht is ontstaan (plaats, gebied, o.i.d.);
- Eventuele toelichting of bijlagen (brieven, e-mails, e.d.)
- Ondertekening.
Hoe dient u een klacht in?
U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:
- Per e-mail: via contact@staatsbosbeheer.nl.
- Schriftelijk: stuur uw brief naar Staatsbosbeheer, Postbus 2, 3800 AA Amersfoort.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Wij registreren uw klacht en u ontvangt een ontvangstbevestiging met daarin informatie over de verdere behandeling. De wettelijke termijn voor de afhandeling van klachten is 6 weken.